تعریف و قیاس سیستم نرم افزار حسابداری طلا و جواهر و دفترحسابداری طلا و جواهر

 

در ایام قدیم تعداد مشتری ها کم بود و در اکثر مغازه ها فقط یک نفر ،صاحب مغازه و سرمایه طلا و متعلقات برای یک شخص بود.با عوض شدن سبک زندگی ها و کوچ از خونه ویلایی به آپارتمانی کسب و کار هم فرق کرد با داشتن چندین مغازه در نقاط مختلف شهر و چندین شریک و همکار و شاگرد در واحد تجاری و مراودات متعدد با همکاران بنکدار و کیفی در همان شهر و شهرهای مختلف با یک دفتر و حساب و کتاب دستی نمیتوان پاسخگو این تعداد همکار و شاگرد باشیدچه برسد به مشتریان متعدد در هر فروشگاه با قیمت های لحظه ایی طلا و نوسانات جهانی طلا با نظرات و سلیقه های متعدد مشتریان و گاهی اوقات تعویض خریدها و یاگرفتن سفارشات خاص آنها و همچنین فروشگاههای متعددنیاز به سی آر ام مشتری وداشتن بانک اطلاعاتی از مشتری اعمم از تاریخ مراسم های متعدد و یا سیستم پیامدهی برای یادآوری قسط های مشتریان و یا بدهی قبلی ، تمامی موارد گفته شده از عهده یکنفر 24 ساعت کار مداوم هم کم است.
اما با جامع ترین سیستم نرم افزار حسابداری طلا و جواهر آذین در هر لحظه دسترسی به سود و زیان هر فروشگاه و درصد سوددهی وزیان بین شرکای واحد تجاری و همکاران مرتبط با مغازه و بنکداران،کیفی و خرید و فروش های مشتریان و تعداد چک های روزانه که باید به بانک ببرند وصول شوند و گزارش چک های روزهای آتی ،چک های واگذار شده و….
از همه مهمتر سیستم سی آر ام مشتریان بانضمام روزهای خاص با سیستم پیام دهی همراه با حساب و کتابهای شفاف با مشتریان را دارید.
همچنین دسترسی سریع و آسان به آرشیوی از اطلاعات جامع دفاتر سالانه در کمترین زمان با گزارشات متنوع در زمانهای مختلف در اختیار شماهست.
حال با خواندن این چند خط توضیحات ،فرق بین سیستم نرم افزاری حسابداری طلافروشی با دفتر حسابداری طلافروشی با جزئیات ریالی و وزنی و محاسبه اجرتهای تعدادی،وزنی،ریالی و درصدی ، تبدیلات و….انتخاب با شما یک مغازه با حسابداری سنتی و یا مدیریت چندین مغازه و شرکاء با مشتریان متعدد.
کدام سبک حسابداری طلافروشی را انتخاب می نمایید؟
افتخار همراهی با بیش از 20 سال تجربه پشتیبانی موفق در اسرع وقت با بروزرسانی های مداوم برنامه حسابداری طلاو جواهر و فیلم های آموزشی نرم افزار حسابداری طلاو جواهر را در سراسر کشور با فراگیر شدن نرم افزار ارزش افزوده طلا ،انتخاب هوشمندانه همکاران شما هستیم.